Nefungujici POST parametry

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Čtvrtek Květen 15 15:41:44 CEST 2003

Ze vy na ne jdete primo pomoci jmena, a nikoliv pres pole $_GET[] a
$_POST[] !? V jeden ze 4.x verzi byla v php.ini implicitne nastavena
promenna "register_globals" (ci jak se jmenuje) na "off", coz znamena
ze bud si ji musite nastavit na "on", nebo upravit skript.

Jak uz bylo mnohokrat receno, zvysuje nastaveni na "on" nebezpeci
napadeni skriptu, a to pokud velice pecline nekontrolujete vsechny
promenne pred prvnim pouzitim (a to dost casto nelze elegantne
udelat).

Tomas