Regularni vyrazy (clanek na root.cz)

Petr petr.vileta na worldonline.cz
Čtvrtek Květen 15 01:27:15 CEST 2003

> Tvorba regularnich vyrazu je IMHO zrovna jedna z (mnoha) oblasti, kde
> je jednotka casu stravena premyslenim nad tim, jak to napsat spravne,
> vynalozena mnohem efektivneji nez jednotka casu stravena snahou se do
> reseni strefit nahodilymi pokusy.
Ale ja samozrejme take napred premyslim. Jenze napisu regexp a ono to dela
neco trochu jineho, nez jsem chtel, takze nejucinejsi cesta je nejaky
interaktivni zpusob testovani vysledku. Musim se priznat, ze nejsem zadny
sachista, abych dokazal myslet "na 100 tahu dopredu" a spis nez ctenim
odborne literatury se mnohem vic naucim tim, ze si vezmu par fungujicich
prikladu a zkousim je pozmenovat a koukam, co to dela. Proste 100x mi nekdo
muze popisovat jak voni ruze, dokud si ji sam neocicham, nevim o cem je rec
:-)
--

Petr