chyba konfigurace sendamailu

Čtvrtek Květen 15 23:01:08 CEST 2003

On Thu, 15 May 2003, mardon wrote:

>    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> <bss na fre.sg.co.nz>

Jeje. Tohle jsou afaik nejaci spammeri resp. nejaci grazlove hledajici
otevrene relaye za ucelem sireni spamu.

Nejlepsi, co s tim lze delat, je ten dopis odmitnout ci zahodit.

>    ----- Transcript of session follows -----
> 451 4.0.0 MX list for fre.sg.co.nz.xxxx.cz. points back to x.xxx.cz: No such file or directory
> 554 5.3.5 Local configuration error
>
> Poradte kde je chyba v konfiguraci ???

Chyba je nejspis v tom, ze se sendmail umele inteligentne snazi tu domenu
doplnit o xxxx.cz, kdyz vidi, ze samotne fre.sg.co.nz neexistuje, a
nakonec sam sebe dokonale zmate.

Jak to opravit, to ale neporadim: umim v sendmail.cf udelat scitani dvou
binarnich cisel, ale kdyz jsem se pokousel jednou cosi vyresit se
sendmailem a DNS (konkretne se to tykalo prave odmitani dopisu s
nesmyslnou odesilaci adresou, jeste konkretneji rozliseni docasnych a
permanentnich chyb), tak se mi udelalo zle od zaludku a od te doby do
toho radsi nos nestrkam.