Velice podivny disk...

Zbynek Houska zbynh na seznam.cz
Pátek Květen 16 04:45:59 CEST 2003

Zdravim,

 snazim se zachranit jeden HDD (WD 200). Nevim co se s nim presne
stalo, ale disk odmita aby se na nej zapisovalo. Pri pokusu zapisu
nove partition na disk pomoci parted zacnou zbesile litat radky s
"I/O error". Tak jsem si stahnul firemni utilitku "dlgdiag" primo ze
stranek Western Digital, ale pokazde dostanu tuto hlasku(a to i
presto, ze se snazim spustit obycejny test):

DRIVE IS LOCKED
ERROR/STATUS CODE : 200

Chci se zeptat kde by mohla byt chyba a zda by mihlo jit tento disk
zachranit. Evt. jdu na to spravnou cestou -> low level formating?
Disk je v pohode nacten BIOSEM, ten dokonce uspesne provede test.
Zkousel jsem snad uz vse, vcetne Partition Magicku, ten "chcipne"
hned po spusteni.

Zbynek

Reklama:
http://www.MOBILKA.cz Zaváděcí ceny na mobily!