Telecom ADSL Home - login Dashboard

Jakub Horky jakub.list-linux na mw.jikos.cz
Pátek Květen 16 07:04:03 CEST 2003

B.Duda napsal(a):

> Dobry den,
> Pokousel jsem se dnes dle navodu na www.servery.cz/?include=adsl/adsl
> Zprovoznit ADSL Home na Linuxu Mandrake 9.0
> Vse probehlo ok dle navodu az na login na dashboardu. Musim se logovat
> rucne.
> lynx -source
> "http://194.228.176.246/dashboard?&fcn=serviceLogon&service=${serv}&username
> =${name}&password=${pass}" >> login.log
> Link na dasboardu ale vypada trochu jinak
> http://172.16.255.4/serviceLogon/home?service=220033-Basic
> to je stranka kde zadavat rucne jmeno a heslo.
> [...]

Jo, ale ještě jinak vypadá URL jam se ty parametry posílají, je třeba se
podívat do zdroje té přihlašovací stránky, konkrétně do <form> </form> a
sestavit parametry.

Ten samý problém jsem řešil asi před dvěmi dny a udělal jsem si pro to 3
skripty - dashon (zapnutí), dashoff (vypnutí) a dashq (query status)

dashon:
#!/bin/bash
export USERNAME=<vase_uzivatelske_jmeno>
export PASSWORD=<vase_heslo>
curl -s -o /dev/null -d username=$USERNAME -d password=$PASSWORD -d
service=220003-Basic http://172.16.255.4/serviceLogon
dashq

dashoff:
#!/bin/bash
curl -s -o /dev/null -d confirmed=true
http://172.16.255.4/serviceStop/home?service=220003-Basic
dashq

dashq:
#!/bin/bash
export DASHRESULT=`curl http://172.16.255.4/home -s -L|grep
"serviceList\/service"|cut -d'"' -f2|cut -d'/' -f4|cut -d'.' -f1`
echo $DASHRESULT

Skript dashq vrací buď 'serviceOn', 'serviceOff' nebo 'serviceLost'.

--
Jakub