Hylafax dialrules a dialing prefix

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Květen 16 07:30:07 CEST 2003

Dobry den,

Krmela Tomáš napsal(a):

> Mohl by mi někdo vysvětlit význam souboru dial rules, z man jsem
> pochopil, ze se jedná o o nějaký soubor konvencí, dále jsem se chtel
> zeptat , co znamenají tyto volby v konfiguraci :
> Long distance dialing prefix [1]?
> International dialing prefix [011]?

V dialrules nastavuji co se ma skutecne vytacet, kdyz uzivatele zadaji
cislo spatne/nestandardne a pod. Napriklad - takhle tam filtruji +420 ci +:

^[+]420                  =
^[+]                     =

Dale to prevadi pismena na cisla (nekdo to pouziva). Long distance ci
International nepouzivam (radky jsem zaremoval [zavykricnikoval] ;-)
Podle meho jsou to promenne (nastavovane v jinem konfiguraku) ktere
vyuziji lide, kteri napriklad jsou za ustrednou (0 je ven) a pripadne do
jineho statu se meni + za 00. Vse zalezi na tom, v jakem formatu Ti lide
cisla voli (pripadne jiz je maji v nejakych adresarich). Tady u me napr.
paradoxne ceska cisla zacinaji s +420 ci jsou bez +420 a ven cisla si
zadali +0049.... (tusim ze nemecko ;-)))

Karel Kral
---