openldap (na debianu)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Květen 16 08:49:44 CEST 2003

Vladimir Naprstek wrote:
: zdravím,
: trápím se s openldap. Nainstaloval jsem jej (dselectem), zkontrolovat
: config a teď chci do něj přidat nějaké záznamy. Postupuji podle
: dokumentace (alespoň si to myslím), ale jakékoliv pokusy jsou odmítány
: (ldap_sasl_interactive_bind_s: No such attribute).

	Co znamena "postupuji podle dokumentace"? Pouzivate treba
ldapadd nebo neco jineho? Pokud pres ldapadd/ldapmodify, zkuste
primo pouzit autentizaci bez SASL (-x) a nabindovat se na rootovske
DN toho LDAP serveru (viz slapd.conf).

: Nastavil jsem si logování, ale z toho moudrý absolutně nejsem....
:
	A jak z toho mame byt moudri my, kdyz Vy ten log aspon vidite,
ale my ani to ne?

-Jan Kasprzak

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --