Hylafax dialrules a dialing prefix

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Květen 16 12:09:56 CEST 2003

Dobry den,

Krmela Tomáš napsal(a):

> Takže pokud jsou  cisla OK mohu zaremovat dial rules a ty prefixy.modem je napíchutý přimo na telecom.uvítal bych též fungující kofiguráky hylafaxu , nechci konfiguraci modemu ta je jedinečná . Jedná se mi spíš jak nastavit permissíon peo cteni z  windows clientů .Objevil jsem klient pyla, máte nějaké zkušenost s tímto nebo jiným modemem.díky za pomoc

Ty konfiguraky jsou ruzne pro pouziti bud jen na prijem/odesilani, nebo
oboje. Dale - prava k souborum - zalezi jak budete ty odeslane soubory
spravovat. Po chvilkach hledani jsem zvolil variantu "vsechno v mailu" s
tim, ze tok mailu jsem mel jiz podchycen (archivaci, zodpovednosti a
pod.) Takze soubory si hylafax umazava sam. Pokud si vzpominam,
konfiguracni program Vas provede celou konfiguraci (kde jsem nevedel
nechaval jsem default) bez problemu.

Pouzity klient na modemu nezalezi (o ten se stara server). Ja osobne
jsem zvolil WHFC (link je z www.hylafax.org). Tam je take podrobny navod
instalace, popis konfiguraku, i archiv otazek.

Mozna by bylo lepsi napsat co Vam na vasem hylafaxu nefunguje.

Karel Kral
---