GK GF4 4200Ti na MDK9.0

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pátek Květen 16 12:24:13 CEST 2003

On Fri, 16 May 2003, Martin Dvorak wrote:

> http://www.nvidia.com/view.asp?IO=linux
> k tomu jeste dotaz na ostatni : mam tnt2 kartu a nvidia ovladac 2793
> nebo neco hodne blizkeho tomuto cislu a dotaz je : ma u takoveto karty
> smysl prejit na novy ovladac? ted je tam aktualni 4363....

Nijak velky, jediny duvod proc jsem ted presel na 4363 (mam GeForce2) je,
ze jsou na rozdil od starsich verzi kompilovany GCC3.x (coz jsem potreboval
kvuli novym modutils, ktere to kontroluji.)

Jinak nove verze vetsinou pouze pridavaji nove features co jsou v novych
kartach - pokud vam vse funguje, jak ma, tak na upgrade zapomente.

Bye

--

!!!změna kanceláře a telefonního čísla/my phone number and office was changed!!!

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek
  Bozetechova 2, 612 66        Fax:    +420 54114-1270
  Brno, Czech Republic         Phone:  +420 54114-1220