Instalace alsa-driver-0.9.0rc8d pod RH 7.3

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Květen 16 14:35:06 CEST 2003

On Fri, May 16, 2003 at 02:28:24PM +0200, Miroslav BENES wrote:

> Neni i je.
> Zkuste si stahnout zdrojaky (...tar.gz), rozbalit je a kouknout
> se do adresare tusim utils. Je tam nekde skript rpm-build. Ten
> vam z toho posklada RPM balicky.
>
> Pripadne se ozvete soukrome - poslal bych vam *.src.rpm (ty si
> pak muzete na svem stroji snadno prekompilovat).

rpm balíčky Alsy, určené pro Red Hat Linux, se dají nalézt na
http://valhalla.freshrpms.net/

Protože jde ale o binární moduly, je potřeba sladit je s použitou
verzí jádra.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX