modem sm56pci

Ondrej Cecak ondrej.cecak na centrum.cz
Pátek Květen 16 19:59:51 CEST 2003

Dne st 14. května 2003 19:23 jste napsal(a):

> Tak napiste nebo odkomentujte v /etc/ppp/options volbu debug, ta zapne
> podrobne hlaseni v syslogu. Soucasti vypisu je i navratovy kod pppd, neco
> jako `pppd[1868]: Terminating on signal 15.'

ano, to bylo presne ono ...
problem, ze ted to vypada asi nasledovne:

a. probehne inicializace v jadre pres modul od motoroly
b. modem je inicializovan; vytoci cislo poskytovatele
c. spoji se
d. ihned se ukonci. vrati chyb. hlaseni 1 = fatalni chyba.

je to asi takto:

"normalni" pripojeni u me (jiny modem)
chat[807]: CONNECT
chat[807]:  -- got it
chat[807]: send (\d)
pppd[806]: Serial connection established.
pppd[806]: Using interface ppp0
pppd[806]: Connect: ppp0 <--> /dev/ttyS0
PPP BSD Compression module registered
PPP Deflate Compression module registered
local  IP address 194.228.160.225
remote IP address 194.228.190.166

u te motoroly problehne tohle:
send (\d)
Serial connection established.
pppd[...]: Exit.

a jako chyba je prave ta "An immediately fatal error of some kind occurred,
such as an  essential  system  call failing, or running out of virtual
memory.".

tusite, cim by to mohlo byt?
na posledni chvili jsem si vsimnul, ze v kernelu neni zapnuta volba "PPP
support for async serial ports". mohlo by to byt to prave?

--
Ondrej Cecak