Praskani ve zvuku.

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Pátek Květen 16 23:05:09 CEST 2003

wrote:

> Jo, cat /dev/zerro > /dev/null :-) Ale vazne, mne osobne
> pomohlo pouziti alsa driveru misto standardniho kernel
> driveru.

Ehm, taky nekdy pomuze treba vymena zdroje, jinak rozmistit
PCI karty,... Proste ruseni jako takove je .....

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU/FDL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."