rpmko pro rh ktere ma v sobe

Sobota Květen 17 07:44:24 CEST 2003

On Fri, May 16, 2003 at 03:05:07PM +0200, Sumpich, Petr wrote:
> xdvi
> libAiksaurus.so.O
> libstdc++.so.2.10
> Aiksaurus
> Glibcore
> Lib.so.6.1
>
> Snazim se o instalaci stable lyx 1.2.0 a tohle to po me chce - jestli znate
> rpmko co tohle ma v sobe, pls sem s nim, at se nemusim otravovat s
> dohledavanim a kdovijestli instalaci toho ostatniho. Mimochodem mam RH8.0.

Mozna byste mel trochu myslet.

xdvi: tetex-xdvi
libstdc++.so.2.10: libstdc++

Krome toho Lib.so.6.1 a Glibcore je nejake podezdrele. Mel byste si
presist nejake README ktomu svemu balicku nebo zkusit pochopit, ze ten
balicek je vyroben pro jinou verzi distribuce, nez mate Vy.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz