nestartuje RH - ext3

Sobota Květen 17 11:05:03 CEST 2003

On Sat, May 17, 2003 at 09:38:06AM +0200, kowalski wrote:

> ==
> kdyz jsem v grubu najel: linux single
> skoncilo to: kernel panic
> a "ze nemuze najit initab"

Je mozne, ze jste do systemu natlacil knihovny, ktere jsou pro lepsi
procesor, nez mate k dispozici nebo Vam v systemu neco takoveho zustalo
(/lib/i686?). Nebo se upgrade nepovedl a system je v nejakem
nekonzistentnim stavu (Glibc v RH jsou ve 2 balikach: glibc a
glibc-common).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz