Nastaveni jadra pro iptables

Tomas Konir moje na vabo.cz
Sobota Květen 17 21:56:58 CEST 2003

On Sat, 17 May 2003, Pavel Kankovsky wrote:

> Distribucni jadro se kompiluje vicemene stejne dlouho jako vanilla.
> Ale obcas se najednou vyrabi v ruznych variantach, a proto to trva
> znatelne dele. Ovsem vhodnou upravou specu nebo podobneho souboru
> lze pocet vytvarenych variant omezit a tento handicap eliminovat.

Nebu de doba kompilace jan tak "nahodou" zpusobena tim, ze v distribucnim
jadre je zakompilovano uplne vsechno (at jako moduly, nebo do jadra). A na
vecech, ktere clovek spravuje ma nastavene jen to co opravdu pouziva a
vetsinou toho byva daleko min, takze to vicemene je u mne treba cca 50%.
(ne ze by to bylo dulezite, protoze jadro se tak casto nekopiluje).

	MOJE

--
Tomas Konir
Czech Republic