Root loopback FS

Roman Plášil profiz na cmail.cz
Sobota Květen 17 21:50:46 CEST 2003

Jo, je to tak. Jedna dobrá duše(Arnošt Chaloupka) mi poradil, že v
Slackwaru se mu taky nanainstalovaly správně symlinky. Kouknul jsem na
to a opravdu tam nebyly. Začal jsem opravovat a vypadá to, že to bude OK.

Já blbec jsem ale pracoval jako root, já blbec jsem si nevšimnul, že to
neinstaluju do adresáře /mnt, kde jsem měl připojenej ten loopback fs,
ale rovnou do / a přepsal jsem si kus distribuce SuSE 8 na svém počítači
:-( Ale už jsem to zase rozchodil :-)

Roman Plášil

--
I think Linux is user friendly. Or do you think when you have to reboot
5 times a day, that it is user friendly?