Posledni verze pocesteleho RH?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Květen 18 00:22:40 CEST 2003

Dne so 17. května 2003 23:32 jste napsal(a):
> Zajimal by me subj. A dale zda pripadne jak updatavat z RH 7.3
> aby zustala zachovana konfigurace.
> Dik, DZDZD.

RH 9

Jinak co si pod pojmem počeštěného RH představujete??

Do rh 9 taky existuje ten balíček s moudry v utf8, akorát už nevím kde jsem ho
našel prohledejte ftp.linux.cz asi tam, jo člověk to zapomene odkud to stáhl
když to nemusí přeinstalovávat každý měsíc jako win. :-)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |