169.254 a rh9 a vubec obecne co to znaci

Neděle Květen 18 15:21:47 CEST 2003

On Sat, May 17, 2003 at 01:12:43PM +0200, Stanislav PETR wrote:
> Dobry den,

> Ctu spravne? Patent na RFC??? Zblaznil jsem se ja nebo M$???

Firmy si obecne patentuji hodne veci. Chrani tak sve intelektualni
vlastnictvi, ktere ziskali investicemi (do zamestnancu, vyvoje apod).
Nektere firmy to delaji proto, aby na jejich bezne pouzivanou
technologii nemohl uvalit patent nekdo jiny (a ony by se pak museli
soudit a prokazovat, ze to pouzivali drive).

Bohuzel existuji i firmy, ktere patenty pouzivaji k ziskani vyhody na
trhu tim, ze si patentuji obvykle veci.

Nechci byt arbitrem v tomto pripade, ale je mozne, ze pisatel RFC
nevedel o patentu a obacene. V kazdem pripade se M$ ozval. Co bude dal,
nevim. Ale jiste se tim budou zabyvat pravnici prislusnych firem (tj.
napriklad v RH, ktery takovou vec komercne redistribuje).

V nejhorsim pripade bude tato vec stazena z verejne distribuce podobne
jako MP3 a podobne.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz