cups vs Lexmark

David Macura cyberdam na volny.cz
Neděle Květen 18 19:36:54 CEST 2003

Marek Siwek napsal(a):
> Ahoj,
> po prechodu na RH9 mam problem s tiskarnou Lexmark Z25.
> Jsou k ni pouze binarni drivery (od vyrobce) a jely mi, pod RH7.3 s lpd.
> S cups ani rana, nevim jak to prinutit pouzivat binarni driver. Celkem
> jednoduche, ze :)  Ale ja nevim jak, takze bud zkusim odinstalovat cups
> a pojedu na me znamem lpd nebo to udelam na tom lepsim (cups) ale jeste
> nemam predstavu jak.
> Rady typu nekupuj lexmark, nebo kupuj pouze na LPT je dobra, ale moc mi
> nepomuze.
> Ma s tim nekdo zkusenosti?
> [...]
Zdravicko,
   taky jsem dlouho patral a nakonec to bylo tak jednoduche. Jednoduse
ty binarky s CUPS nepracujou. Je treba pouzit stary LPD, nebo novy LPRng
(rpmfind.net) a pak to pracuje bez problemu. Akorat se mrska vzdy na
chvilku zastavi a pak pokracuje, cili tisk je v linuxu pomalejsi nez ve
win, ale neni to na zavadu. Kvalita je vytecna.
DM