mount cdrom

Jan Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Květen 18 20:44:22 CEST 2003

> Taková malá otázečka: nepokoušíte se přimountovat hudební CD jako
> klasické datové CD? Teď jsem to zkoušel (vzpomínka na mé začátky s
> linuxem :)) a vypíše to samé.

Ono to ve skutecnosti jde - hledejte audiofs nebo neco podobne znejiciho.

Puvodnimu tazateli - na prehrani/grabnuti audio CD neni treba ho
mountovat, pouzijte prislusne utility (na prehrani xmms nebo asi temer
libovolny audio prehravac, xmms pres plugin umi CD prehrat i digitalne -
tj. pres datovy kabel, ne pres kabel vedouci do zvukovky, pro grabovani
cdda2wav, cdparanoia a dalsi).

-- Honza Houstek