cups vs Lexmark

walker paveva na seznam.cz
Pondělí Květen 19 07:50:42 CEST 2003

Nazdar

mam doma jak Z25, tak Z23 - jsou v podstate stejne.
Pres CUPS ovsem nefunguji, je treba si z domaci stranky Lexmark stahnout
ovladac na tuto tiskarnu pod Linux  a v  systemu je treba mit
nainstalovany tiskovy server LPRng, pak by vse melo fungovat.

v pripade problemu rad pomuzu, i na soukromy mail

walker