Cim cist v linuxu soubory *.chm

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pondělí Květen 19 09:04:16 CEST 2003

tomes na kpf.zcu.cz (Frank J. Tomes) wrote in news:3ec78fa8.263722 na news.zcu.cz:

> Dobry den,
> existuje nejaky reader souboru *chm (kompilovane html, pouziva se pro
> dokoumentaci nebo napovedu v ms win prostredi)?
>
> Nebo nevite o nejakem konvertoru, ktery by to prevedl na neco
> inteligentnejsiho (htm, pdf)?
>
> Wine a hh.exe se mi nejevi jako to prave orechove.

No, z odpovedi asi moc potesen nebudete, ale aspon neco k dobru pridam ;-)
Pokud mate aspon malou moznost dostat se k win, tak bych pomoci Windows help compileru (da se
zdarma stahnout z microsoft.com - ale jen pod wokna, verzi pod linux jsem nenasel ;-) to normalne
dekompilujte a rozbalte -> na jednotlive html soubory a pouzivejte pod linuxem takto (nebude to
fungovat vzdy, nektere .chm dokumenty se proste neobejdou bez pouzivani activeX apod., ale tipuji
uspech ve vetsine pripadu).

Jinak jsem narazil pri praci s wxPython na programek (je soucasti wxPython), kteri se pod linuxem
tvaril podobne jako Windows Help prohlizec. Neumel ale nacist primo .chm soubory, prave je bylo
nutne rozbalit a pak zabalit (snad primo zipem) a ve vysledku cist pomoci te utility s wxPython. Docela
sikovne.

Zatim jsem to takto preportovat nezkousel, ale priznavam, ze problemy s *.chm, me casto stvou, tak
se do toho asi brzy pustim. Jeste, ze ti inteligentnejsi zaroven k chm dodavaji html a pdf verze ;-)

met - martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague