Jak vymenit disk za vetsi

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Květen 19 10:16:47 CEST 2003

On Mon, May 19, 2003 at 10:08:40AM +0200, Radim Rozenek wrote:
> Pekny den,
> zrivna se chystam vymenit disk v serveru (3GB) za vetsi (60GB). Potreboval bych ale ty disky vymenit a ne jen nekam pripojit novy disk. Muzete mi please poradit jak to nejjednoduseji vyresit?

najprv pripojit
potom naformatovat (vytvorit particiu / particie potrebnej velkosti)

napr. mount /dev/hdb1 /mnt
cd /
tar clf - . --exclude /mnt | tar xvf - -C /mnt
nakoniec este reinicializovat lilo na novom disku [*] (povodny medzitym
treba vybrat a bootnut z cd, diskety)

[*] - prebiehala tu diskusia o tom, ako nastavit lilo na druhom disku,
aby to fungovalo, ked sa to pripoji ako prvy disk, ale nesledoval som tu
diskusiu do konca, takze neviem, ci bude potrebne bootovat z cd a tak
spustat lilo na novom disku (skuste archiv konferencie)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE