Nenacitani urcitych stranek

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 19 11:43:01 CEST 2003

: Odesílatel: Linux User OST <lin na master.gymkc.cz>
: v posledni dobe se mi na routerech zacinaji dit docela divy. U niceho nic
: nejdou pomoci linkse ci lynxe nacist nektere wwwcka (RH7.0
: schovany na main serverem co dela maskaradu - server jsem kvuli
: tomu preinstalil). Vetsinou to skonci u hlasky "tranfering data" nebo
: "gettingheaders". Stava se to treba u iol.cz, idnes.cz nebo
: google.com. Odjinud stranky samozrejme jdou spravne. A jine stranky jsou
: nacteny take bez problemu.

Nevim, ale popsany jev jsem pozoraval taky. Jak ve firme (mene castoú, tak
pres modem (pres Tiscali - casteji). Ovsem s naprosto stejnymi daty,
stehuji disk. Takze muze byt chyba nekde ve woknech.

JL.