Red Hat Enterprise Linux AS

Pondělí Květen 19 11:56:18 CEST 2003

On Mon, May 19, 2003 at 11:46:46AM +0200, Jan Kubik wrote:

> "Petr Nemec" <petr.nemec na jip.cz> wrote

> ftp://ftp.cesnet.cz/MIRRORS/ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/enterprise/
>
> tento link jsem kdysi dostal od p. Kerslegra

Jenze tam jsou jen zdrojaky. Prelozit to jde, je to vlastne jakysi RH
7.3. Kdyz jsem to zkousel, narazil jsem na drobne potize (neco neslo
prelozit s podporou neceho jineho [jako treba Kerberos v nejakem jinem
baliku], podrobnosti si uz nepamatuju, ale nalezl jsem tenkrat reseni
pomoci Google).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz