Red Hat Enterprise Linux AS

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Květen 19 12:40:28 CEST 2003

	O to ani tak nejde, kazdy z neceho musime zit, a kdyz to nekdo
kupuje....

	Ja mel na mysli spise to, ze jsem byl upozoprnen, ze pristup k
RHN je neco jineho nez pristup (placeny) k RHEN. Nikde ovsem na RedHatim
Webu jsem nenasel cenu tohoto RHEN pristupu (1. rok je v cene produktu,
dalsi nikde nejsou). Inu, co jineho by delal potencialni odberatel -
kontaktuje sveho budouciho dodavatele/partnera a zepta se - myslite si,
ze se nekdo namahal s odpovedi? To rovnez svedci o mnohem a uz vidim,
jak resim problemy meho zakaznika s timto pristupem dodavatele, pripadne
jsem schopen se domoci toho, co jsem si predplatil.

PS: Nejednalo se mi o jednu kopii ES serveru, ale jde o desitky stroju
(placenych) rocne, inu porozhlednu se jinde, zrejme nejsem cilova
skupina pro Red Hat Inc.