Red Hat Enterprise Linux AS

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Květen 19 13:24:47 CEST 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal(a):

> 	To je snad ptakovina, prece kdyz si koupite krabicovou verzi,
> tak ji koupite 1x a ne kazdy rok... co byste s nima delal?

A to znamena, ze vam tu krabici daji pokazde? Dostenete ji jen poprve,
pripadne az vyjde nova verze, to same plati o download verzi.
Kdyz se clovek podiva jinam, tak to muze dokonce povazovat za slevu.
Jsou produkty, kde se plati taktez pravielne rocne $$$$$$, ale poprve si
k tomu jeste nvic musite zvlast koupit media kit za $$. Tady je to primo
v cene.
Samozrejme je jeste varianta, ze RH sam jeste presne nevi, co za to
chtit.

> PS: K cemu ma asi Red Hat Inc. kontaktni formular "Contact Sales" a v
> nem:

Podle nekterych reakci asi k testovani funkcnosti /dev/null. :-)

	Majkl