antivir

Jan Vyplašil vyplasil na ycnega.cz
Pondělí Květen 19 15:29:33 CEST 2003

Jde mi zvlášť o to, že je to snad jediný free antivir, který jsem našel.
Aktualizace jsou opravdu časté. A právě to mě zaráží. Hledal jsem, jestli v
tom není nějaká bota - nějakej zakopanej pes. Nic jsem však nenašel, proto
jsem se obrátil do konference.
Nevíte někdo čich je to produkt? Kdo zajišťuje update? Proč je free? Proč
když je tak sqělej jsem se s ním ještě moc nesetkal?

Je to zvláštní v dnešní době....

Díky, H.