SSH klient pro DOS

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Květen 19 17:14:39 CEST 2003

ha, spomenul som si na arachne. pozeram na ich stranku, maju tam
aj telnet aj ssh pre dos. a urcite pre nativny dos.
http://browser.arachne.cz/dos/
je to sice .apm (arachne) balik, ale predpokladam ze sa to z toho
bude dat rozumne niecim vyextrahovat. a keby aj nie, ved su to cesi,
verim ze poradia :o) a pri telnete je tam napisany nazov toho balika
(Clarkson university TELNET and text mode FTP client for DOS. Size
158 KB.) takze podla toho by sa to mohlo dat aj vyguuglovat.