Red Hat Enterprise Linux AS

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Pondělí Květen 19 19:54:45 CEST 2003

Nechci bejt protivnej, ale podle meho nazoru fakt brecite na spatnym
hrobe. Ja vim, clovek si potrebuje zanadavat, kdyz ho neco nastve.
Myslim ze v tehle konferenci neni nikdo kdo by mel vliv na RH politiku.
Ta se meni a me se taky nelibi jak. Holt maji pres milion
useru/supscriberu presneji, tak se zacinaj chovat trochu jako velka
spolecnost. Asi to tam berou do ruky vice manageri nez odbornici :-(

Nicmene, ja jsem s RH komunikoval, nejprve pres nejakou adresu, co jsem
nasel na webu. Tam byla odezva celkem slaba, ale pak se mi preci jenom
ozvali a v tu chvili jsem daval reply primo tej osobe a reakce byla
celkem rychla ( vzhledem k casovemu pasmu :-)) ) Taky jsem se zajimal o
ceny a zpusoby plateb, sice jenom ohledne RHN, ale odpovidali mi v
pohode.

M.