Courier IMAP + Mozilla 1.3

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Pondělí Květen 19 23:58:16 CEST 2003

Dobry den,
    chtel bych se zeptat, jestli Vam funguje imapovy klient Mozilly:
Mozilla 1.3 Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.3)
Gecko/20030430 Debian/1.3-5 na courier-imap 1.4.3 tak, aby se
nezobrazily vsechny adresare pod INBOXem, ale spravne, jak je ukazou
konkurencni klienty?
    Nasel jsem docela znacne mnozstvi prispevku na dane tema do
konferenci, ale at aplikuji kterykoliv postup chci (vsechny doporuceni
jsou vice, mene o tom, nastavit "INBOX." jako subdir a radovat se...)
tak s tim nic neudelam. Jak jsem odchytal komunikaci mezi mozillou a
serverem, tak to vypada, ze mi bud unikla nejaka magicka moznost jak
prinutit mozillu aby se vizualne chovala spravne a pritom pripojovala
"INBOX." pred vsechny identifikatory maildiru a nebo si ji budu muset
zkompilovat, jezto patchu na podobne problemy (sice trcohu mlhave
definovane... ale vlastne stejne) jsem nekolik nasel?

    S tim souvisi otazka: proc je v mozille takova sila bugu, ktere jsou
stare i nekolik let, existuji patche od uzivatelu, ale nikdo je neda do
releasu? To je to tak desny moloch ze se to proste neda stihat a nebo na
tom dela tak malo lidi a nebo kde je problem?

Mejte se a prominte pokud mluvim z cesty, ale jsem mlady a nerozvazny:-))
    Tomas

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html