SPAM s mojou spiatocnou adresou

Daniel Melus dmelus na slovakradio.sk
Úterý Květen 20 08:33:29 CEST 2003

Mozete mi poradit ci existuje nejaky postup ako z toho von ?

Niekto posiela SPAM a ako adresu odosielatela uvadza
singularnutcrackresistiv na slovakradio.sk. To znamena ze vsetky odpovede a
vratene spamy prichadzaju na moj mailserver a ten si s nimi nevie
poradit (konto neexistuje). Dostal som od jedneho uzivatela original
SPAMU takze viem, ze original je z adresy freenet.de Spravcovi som uz
pisal ale ziadna odpoved. Zablokovanim domeny freenet.de nic nevyriesim,
lebo vrateny spam ma uz ineho odosielatela.

Daniel Meluš
SlovakRadio network administrator
htp://www.slovakradio.sk