Modem se samovolne zavesuje

Zmaster zmaster na seznam.cz
Úterý Květen 20 09:28:56 CEST 2003

Dobry den,
mam stary modem Zyxel 14400 bps na seriovem portu a pouzivam SuSE
Linux 7.2. wvdial modem automaticky detekuje, pak nastavim Volneho
jako providera a necham vwdial vytacet. Vse probehne v poradku,
objevi se i hlaska o spusteni demona pppd. Ale asi za 10 sekund se
modem zavesi a Linux se pritom tvari, jako by se nic nestalo. Zkousel
jsem uz konfigurovat pripojeni i pod KDE, taky jsem zkusil pouzit
inicializacni retezec z Woken. Vim, ze
ten modem uz je spis na vyhozeni, ale vadi mi, ze pod Woknama funguje
dobre a v Linuxu ne.

S pozdravem

Zmaster
(zmaster na seznam.cz)

Reklama:
Přijďte na Týden s Touranem do autosalonů Volkswagen, 23. - 31.5. Čeká vás soutěž o nový velkoprostorový Volkswagen Touran!http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=51283%26url=http://www.volkswagen.cz/touran