Nove jadro a XFS

Úterý Květen 20 09:44:42 CEST 2003

On Tue, May 20, 2003 at 07:21:14AM +0200, Kovar Jan wrote:

> Jen vystrel do tmy. Nemuze byt problem v tom, ze pouzivate jadro 2.4.20, ale
> patch je 2.4.21?

busybox je sada nastroju optimalizovana na velikost a soustredena do
jedne binarky (shell + zakladni nastroje i pro manipulaci s moduly).

Takze se zda, ze ma ten clovek poniceny initrd (tj. soubor, uvnitr
ktereho se zavadeji prvni moduly jeste pred pripojenim skutecneho
korenoveho FS), pripadne chybi v tom novem jadre rozhrani, skrz ktere se
ten nastroj snazi neco delat - tj. konkretne zde zavest jakysi modul.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz