SPAM s mojou spiatocnou adresou

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Květen 20 10:05:26 CEST 2003

> Se zamyslete vy, jestli je nezbytne nutne, dostavat oznameni o tom, ze
> se nekdo preklepl v adrese a vas mailserver odmitl nejakou zpravu ! To
> je prece videt v logu, tak proc to mam jeste dostavet mailem ???

OK. Asi som to zle napisal a potom sme sa zle pochopili.
Takze mam majlserver1 a majlserver2(MX). SPAMy skoro v zasade idu cez MX
servre(majlserver2), ktore nemozu vediet o userovi na majlserver1.
Takze ten majl zoberu a znazia sa ho dorucit. Na majlserver1 user
neexistuje a to spravi iba hlasku do logu. Ale ten majl sa zvacsa neda
vratit spat, tak pride hlaska postmasterovi. A o nej hovorim.

Samozrejme ze rusit MX je blbost, nechcem predsa prist o majly ak mi
zdoche server alebo linka.

Dufam, ze teraz sa uz chapeme, lebo uz lepsie to popisat neviem. Potom Vam
uz len odporucam si to ist vyskusat a mozme sa bavit dalej.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2