Bonding - HA reseni pro Linux

Petr Barta petrc na netas.cz
Úterý Květen 20 10:20:44 CEST 2003

> Ono je to v podstate tak, ze jede prave pouze jedna linka, takze je
> vsechno v poradku. Ovsem tim padem nemuzete prijimat provoz po obou
> linkach.

Tak to by mi nevadilo. Dulezite je pro mne situace, kdyz jedna z linek
vypadne, aby veskery provoz, ketry po ni nahodou pojede, zacal proudit tou
druhou vetvi... Jestli tam bude jeste navic load balance, to uz je mi
uplne jedno a byl by to pouze bonus navic... :-)

> Dal nevim, vzdavam se :-) Mozna bych pracovne zvolil jine dve sitovky,
> aby nahodou nebyl problem v ovladaci.

Nevadi, zkusim jeste nejake varianty, ktere tady mam, pokud se mi podari
to rozchodit, poslu info... :-)

				Petr Barta
				Contactel s.r.o.