SPAM s mojou spiatocnou adresou

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Úterý Květen 20 10:53:17 CEST 2003

On Út, 2003-05-20 at 10:23, Jan Satko wrote:

> To viem aj ja. Ono by postacilo udrziavat virtusertable (napr. ja pouzivam
> sendmail). Ale je to moc pracne pri tej kope zaznamov a pocte ludi. A pri
> roznych OS sa trapit kompilaciou a rozbehavanim LDAP to mi zatial za to
> nestoji. Ja na MXoch hadzem postmastera do /dev/null a mam pokoj :-)))

Pokoj mate od cteni mailu, ale zatizeni linky se nevyhnete :-(

Nerozumim tomu "A pri roznych OS sa trapit kompilaciou a rozbehavanim LDAP".
LDAP muzete rozbehnou na tretim stroji, treba RH ma v distribuci uz kompilovay
LDAP server, staci nakonfigurovat a jede. Pak nastavit sendmail, aby si bral
usery tam a je to. OS samotny to umi vyuzivat taky, tak jakej pak problem ?

Ve vasem pripade, jine systemove reseni asi nebude :-(

M.