stazeni debian sid cd pres jigdo

Karel Kliner Karel.Kliner na mitas.cgs.cz
Úterý Květen 20 16:57:34 CEST 2003

Pekne odpoledne   ,
muzete mi prosim nekdo osvetlit co delam spatne ? Chtel bych stahnout
aktualni image cd debian/sid pres jigdo, ale
zadny image se nestahne cely. Behem stahovani obcas wget zahlasi 404
file not found . Tak nejak jsem doufal, ze kdyz si stahnu
jigdo i template soubory z
ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/debian-unofficial/sid/jigdo/ , jako
zrcadlo pro stahovani
nastavim totez, ze se image stahne. Bohuzel jigdo stahne cca 600 MB z
prvniho cd a stezuje si na chybejici ( asi 47 kusu )
soubory . Mozna nekdo tuto metodu ziskani iso pouzivate a poradite mi
jak na to ....

Diky Karel

PS: Zkousel jsem ruzne mirrory, ale nakonec
ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/debian-unofficial/sid/jigdo/ by mel
byt nejcerstvejsi a
prece se nazadarilo