Praskani ve zvuku.

Marcel Šebek sebek64 na post.cz
Úterý Květen 20 17:39:44 CEST 2003

On Sun, 18 May 2003, Petr Marsak wrote:

> Ruseni zdroje to asi nebude. Ve windows 98 a Xp to nedela.

Pokud to ve winech nedela, zkopirujte z nich nastaveni mixeru do linuxu.
Me ruseni zvukovky zpusobovalo prave spatne nastaveni hlasitosti
jednotlivych kanalu. Ve woknech to nebylo k poslouchani a v linuxu s
vychozim nastavenim mixeru byl zvuk ok.

--
Marcel Sebek - sebek64 at post dot cz
Registered linux user #307850