Debian sarge - problem s qt a sim

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Úterý Květen 20 19:10:49 CEST 2003

Dobry den,
po nedavne aktualizaci knihovny qt (z 3.0.5 na 3.1.1) mi prestal jit
sim, ktereho jsem si predtim zkompiloval proti qt3.0.5. To by nebyla
ani tak krize, krizove je to, ze nejde znovu zkompilovat. Skript
configure tvrdi, ze nema knihovnu qt >= 2.0.2. Zjevne maskuje svoji
neschopnost ji najit.

Nainstaloval jsem i vyvojarske baliky qt 3.1.1 (jak vicevlaknove, tak
normalni). Nic.
Nainstaloval jsem kdeco kolem qt2.3.0 a potom configure zajasal, ze qt
nasel. No, ale zcela v souladu s mymi zkusenostmi zase sim s qt2.3.0
nesel zkompilovat (nekde to skonci na nedeklarovane metode).

System je Debian Sarge pravidelne aktualizovany, gcc 2.95, 3.2.3,
jadro 2.4.21-pre5.

Resil jste nekdo tento problem (a vyresil)? Mam pocit, ze jsem cetl,
ze kdosi tento problem vyresil ztazenim QT primo od trolltechu, ale
toto reseni se mi nelibi. Pokud je to v soucasnosti neresitelne,
nevite o nejakem podobne schopnem ICQ klientu?

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz