Minimalni ACL pro OpenLDAP a overovani uzivatelu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Květen 20 22:36:46 CEST 2003

Dne Tue, May 20, 2003 at 01:45:17PM +0200, Pavel Lisy napsal:

> musim tam dat:
> access to dn=".*,dc=hk,dc=tmapy,dc=cz"
>    by * read

Podle me se nss_ldap chova jaksi proti smyslu LDAP, protoze kdyz autorizuje
uzivatele, tak nevola auth, ale stahne si obsah sifrovaneho hesla provadi s
nim nejake operace. Ja jsem to obchazel tim, ze jsem pro nss_ldap
nadefinoval uzivatele, pod kterym se prihlasuje do ldap a dal jsem mu prava
ke cteni tech zaznamu. Ted nevim presne jak se ty parametry jmenovaly, ale
psaly se do /etc/ldap.conf a heslo do /etc/ldap.secret

> Neexistuje k teto problematice (minimalizace prav pro LDAP) nejake
> HOWTO, vse co jsem dosud precetl (a bylo toho hodne) se toho tykalo
> spise okrajove.

Nikdy jsem zadne nepotkal a kdyz jsem se ptal vyvojaru nss_ldap, jestli je
to koretkni chovani, nedostal jsem odpoved.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví