Debian sarge - problem s qt a sim

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Úterý Květen 20 23:39:54 CEST 2003

Jarda Mikulík wrote:
> Presně tohle hlášení se vyskytuje, když se změní výchozí GCC z 2.9x na
> 3.x. V configure scriptu je totiž nějaký kompilační test, který neprojde
> pokud jsou knihovny Qt kompilovány jinou verzí kompileru, než se zrovna
> používá. Není to váš případ?

Nemel by. Presne tyto problemy jsem mel uz prednedavnem, takze vim, co
a jak (nebo bych si to rad myslel). Pokud configure nemystifikuje a
rika pravdu, tak nastaveni promennych prostredi CC a CXX na spravne
hodnoty (v mem pripade tedy gcc-2.95 a g++-2.95) zajisti, ze se jako
prekladac pouzije ten urceny promennymi. Donedavna to stacilo...

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz