Vypnuti NPTL [ was: oracle 9.2.0 na rh 9 ]

Středa Květen 21 01:36:56 CEST 2003

On Tue, May 20, 2003 at 10:40:43PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Coze? Mel jsem dojem, ze ta masinerie s prizpusobovanim se verze jadru
> (skutecne nebo zadane pres LD_ASSUME_KERNEL) v glibc funguje delsi dobu
> uz i ve staticke verzi?

Nezkousel jsem to, ale kvuli tomu neni v RH 9 staticky linkovane rpm
(/bin/rpm). Pokud ten problem ma reseni, pak tim lepe... jenze v Raw
Hide je stejne porad rpm balik bez staticke binarky.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz