source Debian

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Květen 21 06:20:37 CEST 2003

On Tue, May 20, 2003 at 11:04:10PM +0200, Lukas Marsalek wrote:

> http://apt-get.org

pri niektorych programoch staci pridat do sources.list riadky:
deb-src ftp://ftp.sk.debian.org/debian sid main contrib non-free
deb-src ftp://ftp.sk.debian.org/debian-non-US sid/non-US main contrib non-free

a potom:
apt-get update
apt-get -b source httrack
alebo
apt-get -b source multi-gnome-terminal
(httrack a multi-gnome-terminal som v poslednom case kompiloval a bezia
mi uspesne pod woody-m bez nejakych "novych" zavislosti)

samozrejme, u niektorych programov mozu vzniknut zavislosti na nejakych
novsich knizniciach, ktore potom ovplyvnia cely rad dalsich ... takze
potom pomoze bud hotovy backportovany balicek z apt-get.org alebo
apt-get dist-upgrade prinajmensom na testing verziu

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE