Vypnuti NPTL [ was: oracle 9.2.0 na rh 9 ]

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Květen 21 08:22:38 CEST 2003

	Panove nyni jsem z Vas dokonale zmaten - muze mi nekdo
vysvetlit, proc by tedy mel "automaticky" chcipat pred main() program,
ktery nepouziva vlakna? (a tedy neocekava urcitou semantiku) jak tvrdi
kolega Kerslager...

	Ja mel za to, ze NPTL se tyka implementace threadu blize k POSIX
norme (a ne k linux-pthread implementaci), proc to ma tento side efekt
na "vsechno"?.