APM a hodniny (Was: Re: kompilace jadra)

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Květen 21 11:18:45 CEST 2003

> Mne se pocitac vypina jen pri ACPI, pri APM shutdownuje, zahlasi 'power
> down', ale bezi dal.
>
> Delam nekde chybu? (Kudoz7A - KT266A, debian unstable)

Asi nikde. Implementace APM/ACPI se dost sem tam lisi a nekdy proste neco
nefunguje. Budte rad, ze vam jde alespon to ACPI.

> Vzhledem k tomu ze v jadre muze byt aktivni prave jen jedno z APM/ACPI,
> vzdy mi to druhe chybi - APM zase potrebuju pro usinani, ktere na nem
> mam vychytane. V grubu mam dve volby 'apm=off acpi=on' a 'apm=on
> acpi=off' a podle potreby volim pri startu.

ACPI by melo umet vse co AMP + spoustu veci navic. Nevim, jaky je soucasny
stav, ale rozhodne vam doporucuju stahnout si nejnovejsi verzi a
zkontrolovat to.

Druha moznost je, ze zkusite nejak vyresit ten poweroff s APM. APM ma plno
ruznych voleb pri kompilaci, ktere se daji selektivne zapinat i jako
parametry toho modulu (nebo jadra, je-li v nem staticky), mozna ze
existuje kombinace, ktera u vas zabere.

-- Honza Houstek