SPAMy a domeny .sk, .cz - Was: Re: SPAM s mojou spiatocnou adresou

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Květen 21 12:06:38 CEST 2003

On Wed, May 21, 2003 at 09:35:11AM +0000, Matus fantomas Uhlar wrote:
> Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk> wrote:
> -> minuly tyzden sa na relays.osirusoft.com alebo nejaky iny blacklist
> -> dostal "nejaky" slovensky provider - prestali chodit maily z velmi
> -> velkej kopy slovenskych domen, takze som kontrolu na blacklisty musel
> -> zrusit - uzivatelom teraz chodi pre zmenu kopa spamov z inych serverov a
> -> navyse bounce spravy, ktore sa maju kvoli neex. userom vratit s5,
> -> zatazuju server ...
>
> na ktory? ak slovensky provide realne spamuje, treba ho radsej okamzite
> kontaktovat, a ak je v tom nevinne, posviet si na dotycny blacklist.

asi relays.osirusoft.com - a myslim, ze tam bola cela podsiet GTS
62.168.95.*, DODO + ine - teraz to oznacuje SpamAssassin:

RCVD_IN_NJABL      (0.8 points)  RBL: Prijate prostrednictvom serveru v dnsbl.njabl.org
                   [RBL check: found 230.195.58.193.dnsbl.njabl.org., type: 127.0.0.9]
RCVD_IN_OSIRUSOFT_COM (0.9 points)  RBL: Prijate prostrednictvom serveru v relays.osirusoft.com
                   [RBL check: found 230.195.58.193.relays.osirusoft.com., type: 127.0.0.9]
RCVD_IN_OPM        (4.3 points)  RBL: Prijate prostrednictvom serveru v opm.blitzed.org
                   [RBL check: found 230.195.58.193.opm.blitzed.org., type: 127.1.0.16]

> btw ad rfc-ignorant: post.sk odmieta bounces a je v DSN.rfc-ignorant.org -
> uz som poslal mail vsetkym znamym na ktorych mam e-mail na post nech mi
> mailuju odinadial a poslu mi inu adresu...

pravda - ked vsak existuje kopa pouzivatelov, ktorym posta z tej domeny
nechodi, je problem ... ved poznas tuto situaciu ;-)

navyse f rfc-ignorant (asi abuse alebo/aj postmaster) su aj take domeny
ako aol.com, hotnmail.com a podobne, takze z hladiska pouzivatela je
problem komunikovat so "znamymi"

takze technicky je mi to jedno (resp. jednoducho to zmenim), ale z
hladiska pouzivatelov je to vselijake

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE