Debian sarge - problem s qt a sim

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Středa Květen 21 14:19:02 CEST 2003

Jarda Mikulík <jarda.mikulik na jetedata.cz> writes:

> Takže přehození kompileru na jinou verzi pomůže nebo ne? Co takhle to
> zkusit, třeba jsou nové Qt knihovny kompilované jiným kompilerem :) pak by
> docházelo ke stejné chybě...

Mezi 2.x a 3.x (a dalsima) se menilo ABI pro libstdc++ atak vubec ;-)

To dulezite co z toho vyplyva je, ze musite vsechno kompilovat dohromady
tou samou verzi kompilatoru.  Tedy pokud mate QT kompilovane pomoci 2.95,
musite programek kompilovat take pomoci 2.95.  Obdobne pro jine verze.

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6