courier-imap mysql na RH 7.3

matthes ornest na mistral.cz
Středa Květen 21 14:49:03 CEST 2003

Zdravim,

pokousim se uz nekolik dni zprovoznit subj. ale porad bezuspesne. Potrebuji vytvorit system virtualnich mailboxu. Zalibilo se mi reseni postfix mysql courier-imap.
Postfix s mysql uz jsem rozchodil, ale nemuzu presvedcit courier-imap, aby se zkompiloval s mysql. Mam RedHat-7.3, mysql-3.23.56-1.73, postfix-1.1.7-2, oboji baliky od RH, courier-imap zkousim ruzne verze od 1.7.0 a vyse. Kompiluji ze source tarballu do rpm. Balik se zkompiluje v poradku,ale at delam co delam, balik courier-imap-mysql je prazdny, coz, jak se uvadi v manualu, ma byt dusledek toho,ze nejaka cast mysql neni nainstalovana. Jenze ja mam nainstalovane vsechny baliky mysql vcetne devel.
 At delam co delam, nedokazu mu vnutit cestu k mysql souborum (libs a includes), a to ani editaci spec souboru ani editaci scriptu configure.
Uz jsem vycerpal vsechny moznosti, ktere znam, proto si dovoluji obratit se s prosbou o radu na konferenci.

Netrvam zrovna na tomto reseni, potrebuji proste fungujici system spravy virtualnich mailboxu, ale kdyz se s tim tolik morim, rad bych to uz nejak dokopal. Pokud mate jine osvedcene reseni, zkuste navrhnout.

Diky za pomoc
Matthes