python - gui builder

Jan Vyplašil vyplasil na ycnega.cz
Středa Květen 21 14:56:03 CEST 2003

Dne st 21. května 2003 13:10 Jan Vyplašil napsal(a):
> Doporučíte mi někdo prosím nějaký gui builder, který bych mohl editovat
> pythonem? Díky,

editovat pythonem? jako skriptovat tvorbu GUI?
nebo GUI builder, ze ktereho vypadne python kod?
a jake GUI, resp. jaka knihovna? Qt, Gtk, wxWindows,
Tk...?

DOPLNĚNÍ:
Nechce se mi pracovat s Tkinter-em. Proto potřebuju něco co to nahradí. a
porvázanost mezi jednotlivými (třeba tlačítky) potřebuju dopsat v pythonu.
To vše abych mohl dělat ve WIN. Mám staženej SpecTix, ale nevím, jestli je
to to pravé ořechové, resp, jestli to zná i pzthon